سخنان کوتاه و پرمعنا
سخنان کوتاه و پرمعنا

سخنان کوتاه و پرمعنا

فلسفی

کتابخانه ملی کجاست ؟

کتابخانه ام را دوست دارم

احساس می کنم با کتاب آرامتر می شوم

وقتی به آنها دست می کشم و حتی نام آنها را می خوانم انرژی مثبت زیادی می گیرم حالا فکرش را بکنید کسی که به کتابخانه ملی دسترسی دارد چقدر انرژی مثبت می گیرد ! حتی فکر کردن به این موضوع هم هیجان آور است . کتاب اول ، کتاب دوم و کتاب سوم .... سعی کردم در کامپیوترم یک کتابخانه مجازی ایجاد کنم اما اصلا حال هوای کتابخانه حقیقی را ندارد شاید نسل ما این حس را نسبت به این کتاب ها ندارد چون کتابها را لمس کرده ایم و نسل پس از ما دیگر اصلا به کتابخانه حقیقی نگاه هم نکند ...

و این سخن فیلسوف بزرگ را زمزمه می کنم :


کتاب ها ، بخشی از راز مهر گذشتگان ، برای آیندگان هستند. حکیم ارد بزرگ





                                                             


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد