سخنان کوتاه و پرمعنا
سخنان کوتاه و پرمعنا

سخنان کوتاه و پرمعنا

فلسفی

درباره دوربین جدید بدون آینه کانن Canon M6

دوربین جدید بدون آینه کانن Canon M6 فروردین 96 به جهان عرضه خواهد شد

دوربین جدید بدون آینه کانن Canon M6
دوربین کانن M6 از سنسور CMOS APS-C با 24 مگاپیکسل استفاده می کند و فیلم برداری با این دوربین با کیفیت FULL HD امکان پذیر است. پردازنده این دوربین DIGIC 7 می باشد. این دوربین از قابلیت های NFC و بلوتوث و Wifi برای ارسال و اشتراک تصاویر گرفته شده بهره میبرد
در اوایل سال 2017 شایعاتی مبنی بر اینکه کانن محصول جدید خود را معرفی کرده بوجود آمد. شرکت canon از دوربین بدون آینه ی جدیدی با نام EOS M6 را معرفی خواهد نمود, مشخص شد این شایعات در واقع حقیقت داشت و canon مشخصا از دوربین بدون آینه ی EOS M6 خود پرده برداری نمود.این دوربین جدید canon جایگزین دوربین سال قبلی خود یعنی EOS M5گردد.
دوربین M6 کانن با اختلاف کمی نسبت به مدل قبلی و فقط اینکه ویزور از این دوربین حذف گردیده.

 

 

دوربین کانن  M6 از سنسور CMOS APS-C با 24 مگاپیکسل استفاده می کند و فیلم برداری با این دوربین با کیفیت FULL HD امکان پذیر است. پردازنده این دوربین DIGIC 7 می باشد. این دوربین از قابلیت های NFC و بلوتوث و Wifi برای ارسال و اشتراک تصاویر گرفته شده بهره میبرد , و کنترل از راه دور در این دوربین تعبیه شده است. با استفاده از این تجهیزات در این دوربین کاربر میتواند با اپلیکیشنی که شرکت canon برای دوربین ساخته در گوشی های خود نصب کنند و از این دوربین استفاده کنند. این دوربین از ایزوی 100-25,600 نیز پشتیبانی میکند .

 

شرکت canon برای این دوربین یک نمایشگر با کیفیت 3 اینچی تعبیه کرده است , این صفحه نمایش قابل حرکت است و کاربران میتوانند از این دوربین هم به عنوان گرفتن عکس سلفی هم استفاده کنند. صفحه نمایش این دوربین زمانی قابل استفاده است که قابلیت EVF در این دوربین متصل نباشد.
این دورین در فروردین ماه 96 عرضه خواهد شد , این دوربین با این مشخصات قطعا قیمت پایینی نخواهد داشت قیمت این دوربین به تنهایی بدون لنز 890 دلار قیمت دارد و با کیت زوم و لنز قیمت حدودی 1269 دلار خواهد داشت. شرکت canon طرفداران زیادی در دنیا دارد و همیشه با معرفی دوربین های جدید همه را شگفت زده میکند ,این مدل دوربین هم به مانند سری های قبلی کانن میتواند نظر عکاسان و فیلمبرداران را به خود جلب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد